نوشته های مشابه
گرامیداشت روز جهانی معلولین
روابط عمومی انجمن اتیسم اصفهان خبر از برگزاری همایش ورزشی گرامیداشت روز جهانی معلولین داد.
به گفته خانم صادقی آیین گرامیداشت روز جهانی معلول در اصفهان با «همایش ورزشی افراد دارای معلولیت» به همت اداره کل بهزیستی استان اصفهان و مشارکت معاونت ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و هیئت های ورزشی و سمن های فعال در حوزه معلولین، در رشته های دارت،گل کوچک،طناب کشی،و یلچررانی وبوچیا در میدان تاریخی امام برگزار شد. ودر پایان با اهدا جوایز به نفرات برگزیده به پایان رسید.
انجام دومین مرحله قیومت توانخواهان اتیسم
-
ارسال توسط
admin1400
- ۲۴۵ دیدگاه
روابط عمومی انجمن اتیسم اصفهان خبر از انجام دومین مرحله قیومت توانخواهان اتیسم داد.
به گفته خانم صادقی با همکاری اداره سرپرستی و پزشکی قانونی دومین مرحله طرح قیومیت توانخواهان اتیسم بالای ۱۸سال ،درروز پنجشنبه مورخ۱۴۰۰/۳/۲۷با حضور ۲۰نفر از عزیزان اتیسم بالای۱۸سال وپزشک معتمد پزشکی قانونی در محل دفتر انجمن صورت پذیرفت.
آیا حضور در مراکز درمانی و توانبخشی و انجام فعالیت های گروهی برای کودکان اتیسم مناسب است؟
-
ارسال توسط
مهرنوش یادگاری
- ۱۱ دیدگاه
چرا کار گروهی و حضور در مراکز برای بهبود شرایط کودکان اوتیسم لازم است:
دلایل استفاده از کار گروهی را به طور خلاصه می توان چنین برشمرد:
۱.بیشتر یادگیری های اجتماعی در گروه ها صورت می گیرد بنابراین کارگروهی محیط مناسبی را برای این منظور فراهم میکند.
پنج ویژگی مورد توافق بازی در انسان (قسمت دوم)
-
ارسال توسط
مجتبی گشول
- ۶ دیدگاه
بازی تخیلی است
بازی برخی اوقات شامل درجاتی از حذف ذهنی بلافاصله خود از دنیای واقعی موجود است. این مشخصه ای است که هویزینگا (۱۹۵۵) با تأکید بر این که بازی موتور محرک ابتکارات فرهنگی است ، بسیار تأکید کرد. این مشخصه همچنین به شدت مورد تأکید محققانی است که بر نقش بازی در رشد خلاقیت و توانایی تفکر به روشهایی فراتر از حد کنونی در اینجا و اکنون توجه دارند. همانطور که ویگوتسکی (۱۹۷۸) اشاره کرد ، ماهیت تخیلی بازی ، به تعبیری ، جنبه تلنگر ماهیت قاعده محور بازی است. تا حدی که بازی در یک دنیای خیالی اتفاق می افتد ، عملکرد بازیکنان باید به جای قوانین طبیعی یا غرایز تکانشی ، براساس قوانینی باشد که در ذهن بازیکنان است.
چگونه کودک اتیسم خود را برای فعالیت های خارج از منزل آماده کنید(بخش سوم):
-
ارسال توسط
مهرنوش یادگاری
- ۱۳۹ دیدگاه
بخش سوم:
نحوه سوم آماده سازی کودک برای تعاملات اجتماعی:
۱.برای کودکان تقویم روزانه ای تهیه کنید.کودکان نیز وقتی میدانند قرار است چه کاری انجام دهند نسبت به زمانی که انتظار فعالیتی را نداشته باشند بهتر عمل میکنند.
نحوی گرفتن پنس وآموزش تفکیک فیروزه
-
ارسال توسط
sima alirezaee
- ۱ دیدگاه
اول پنس را بین دو انگشت شصت و اشاره کودک قرار می دهیم و انگشتان خود را پشت دو انگشت کودک می گذاریم. همزمان با کودک به آرامی انگشت خود را روی انگشت کودک فشار می دهید تا عمل بسته شدن پنس انجام پذیرد. بعد به آرامی فشار را کم کرده تا کودک متوجه باز شدن پنس گردد. چندین بار این مرحله را تکرار می کینم.
جهت دریافت کامل آموزش فایل زیر را دانلود نمایید
نشانه های کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص چیست؟
-
ارسال توسط
فاطمه فرجی
- ۱۶ دیدگاه
کند و بریده بریده خواندن در حین خواندن خط را گم میکند توالی کلمات را رعایت نمی کند فعل های آخر جمله را به خودش نسبت می دهد در خواندن نقاط را بالا و پایین استنباط میکند آیینه خانی یا وارونه خوانی دارند مطلبی را که میخواند متوجه نمیشوند چه می خوانند و هیچ درک و فهمی ندارند مشکلات گفتاری دارند کلمات را در خواندن با فاصله می خوانند یعنی انگار درست نمی خوانند درمان وقتی والدین میگویند
استفاده کاردرمانی از چهارچوب یکپارچگی حسی:(بخش سوم )
راهبردهای حرکتی ظریف: کاردرمانگران عالوه بر این که مشکالت حسی کودک را مورد هدف قرار می دهند، در جهت بهبود مهارت های حرکتی ظریف او نیز تالش می کنند. حرکات ظریف ،حرکاتی می باشند که دقیق
و ریز بوده و نیازمند هماهنگی و کنترل می باشند- نوشتن ،بریدن،برداشت اشیا کوچک – مثال های از حرکات ظریف هستند. در مقابل آن حرکات درشت، حرکاتی هستند که هماهنگی چندین عضو بدن را شامل می شوند
جهت خواندن ادامه محتوا فایل زیر را دانلود کنید
تایید دارویی جدید برای درمان ADHD
💊تایید دارویی جدید برای درمان ADHD
✅ ADHD یا همان بیشفعالی همراه با عدم تمرکز و رفتارهای تکانشی، شایعترین اختلال رفتاری در سنین کودکی و دوران بلوغ میباشد. در ایالات متحده آمریکا ۶ میلیون کودک و نوجوان از این اختلال رفتاری رنج میبرند.
نحوی شروع آموزش فیروزه کوبی
-
ارسال توسط
sima alirezaee
- ۱۳ دیدگاه
مرحله اول آموزش فیروزه کوبی از آن جهت که ما با کودکان طیف اتیسم آموزش داریم نمی توانیم در همان مرحله اول از خود سنگ فیروزه شروع کرد.باید در نظر داشت که کودکان اتیسم دارای سه سطح عملکردی میباشند که شیوه کار با هر کدام از این کودکان متفاوت با دیگریست.در نظر داشتن این نکته الزامیست که هر کدام از این کودکان درست مانند اثز انگشت با دیگری متفاوت است و شیوه کار با هر کدام از آنها مستلزم داشتن مهارت های ارتباطی ویژه مرتبط با همان کودک میباشد.
I love your blog.. very nice colors & theme. Did you make this website yourself or did you hire someone to do it for you? Plz answer back as I’m looking to design my own blog and would like to know where u got this from. many thanks