اختلالات یادگیری

تحلیل خطاها در اختلال یادگیری خواندن به صورت کمی و کیفی ارزیابی می گردد.

IMG-20210316-WA0011-f2a2171d

تحلیل خطاها به صورت کمی و کیفی بررسی می‌شود در تحلیل کمی بر اساس فراوانی و درصد خطا ها به دست می آید و اینکه بالاترین درصد خطا در کدام زمینه است برای هر خطا یک نمره خاص در نظر میگیریم و بعد نمره گذاری را انجام می دهیم و سپس با شمارش خطاها میزان درصد خطا بررسی می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *